dinsdag 25 oktober 2011

Tijdzat

Haai guyss,,

tijd zat zou je denken.
Maar toch besteden we aardig wat tijd van onze dag.
Denk alleen al maar aan: -Slapen. -Eten. -School/Werk.
& dan heb je nog ieder voor zich
De een computer de halve dag.
De ander sport.
Of maakt huiswerk.
& weer een ander leest een boek.
zo gaat dat.

Als je met iets leuks bezig bent.
Gaat voor je gevoel de tijd sneller.
en als je weer eens een saai uur les heb.
gaat de tijd veelveelveelste langzaam.

Ik was in mn bed een boek aan het lezen.
en OPEENS valt er €10 EURO uit dat boek.
Ik schrok me dood
Maar ja. WEl weer 10 euro extra natuurlijk :)

Beter!

Ik heb nu mentor uur.
&vandaag al een tussen uur gehad!
straks nog economie -pauze- geschiedenis-tussenuur-Gym. UIT
dus JEEJ.

gelukkig, GODZIJDANK
kun je op school wel op twitter, en facebook enzo :)

Net me economie afgemaakt.
en nu nog fv wat blogs lezen enso.



Remember, Happy girls are the prettiest girls.
Ciaoo
Dajenne Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thankss ♥